وظایف و اختیارات ارزیابی عملکرد

  • همكاری در تهیه و تدوین شاخص های اختصاصی و معیارهای ارزیابی عملكرد دستگاه اجرایی و موسسات و سازمان های وابسته به آن
  • اجرای دستورالعمل های ارزیابی عملكرد و تكمیل فرم های مربوط و تهیه مستندات لازم
  • احصاء فرم های تكمیل شده و مستندات آن ها و ارائه به شورای تحول اداری یا كمیسیون تحول اداری دستگاه
  • همكاری و هماهنگی با شورای (یا كمیسیون) تحول اداری دستگاه به منظور تعیین و تایید امتیازات
  • بررسی برگه های تكمیل شده و تایید آن ها بر اساس عملكرد واقعی توسط شورای (یا كمیسیون) تحول اداری
  • پیگیری و اجرای ارزیابی عملكرد دستگاه اجرایی ، موسسات و شركت های دولتی وابسته تهیه گزارش تحلیلی از نتایج ارزیابی و ارائه آن به سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور در مقاطع زمانی تعیین شده
  • نظارت بر حسن اجرای برنامه های ارزیابی عملكرد در دستگاه اجرایی ، موسسات و شركت های دولتی وابسته و تحلیل ارزیابی های انجام شده و ارائه پیشنهادهای لازم
  • انجام مطالعات و تحقیقات لازم در رابطه با برنامه های عملكرد و شاخص های مورد عمل در دستگاه اجرایی و ارائه پیشنهادهای لازم
  • انجام سایر اموری كه در چارچوب برنامه های ارزیابی عملكرد دستگاه از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور ارجاع می گردد
  • دریافت برگه های تكمیل شده توسط مدیران مسئول و مجریان دستگاه ذی ربط و تلفیق آن ها و ارسال جهت تصویب به مراجع ذی ربط