به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق به همراه معاون عمرانی فرمانداری، شهردار و مدیر بنیاد مسکن شهرستان از روند احداث مسکن ملی بافق بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت و پیشرفت این طرح قرار گرفت.

رئیس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی بافق در این بازدید گفت: طرح اقدام ملی مسکن شهرستان بافق در قالب ساخت 141 واحد مسکونی با حضور دو پیمانکار در حال اجراست.

علیرضا طالعی افزود: از مجموع 520 متقاضی ثبت نام شده در فاز اول طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان، 141 نفر حائز شرایط شدند.

وی متوسط مساحت در نظر گرفته شده برای واحدهای مسکونی در این طرح را از 160 تا 168مترمربع بیان کرد و گفت: حداکثر زیر بنای مفید برای هر واحد 110 مترمربع می باشد.

طالعی با اشاره به اینکه عملیات خاکبرداری و زیر سازی طرح اقدام ملی مسکن شهرستان بافق از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است، یادآور شد: برای اجرای مرحله فونداسیون تاکنون بیش از 21 هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری و 12 هزار متر مکعب زیر سازی انجام شده است.

به گفته رئیس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی بافق این طرح از اردیبهشت سال جاری آغاز شده و قرار است در مدت یک سال به مرحله اتمام نماکاری رسیده و پس از آن جهت اجرای نازک کاری و معماری داخلی به متقاضیان تحویل داده شود.

فرماندار بافق در حاشیه این بازدید گفت: شروع احداث مسکن ملی امید مردم بویژه جوانان برای خانه دار شدن را افزایش داده است.

سید مهدی طلائی مقدم با تاکید بر تسریع در عملیات احداث مسکن ملی در بافق، جهت تامین سیمان این پروژه قول پیگیری و مساعدت داد.