با حضور معاون سیاسی ، امنیتی استاندار یزد صورت گرفت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ آئین تکریم و معارفه فرماندار پیشین و سرپرست فرمانداری جدید بافق عصر امروز با حضور، معاون سیاسی استانداریزد، مدیرکل سیاسی و مدیرکل روابط عمومی استانداری، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان بافق در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد بافق برگزار شد.

محمدعلی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در این آئین با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری بنام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، اظهار کرد: امیداوریم با همکاری، جدیت و عزم و همت والا در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و به طور خاص تحقق شعار اساسی امسال در بحث اقتصاد و فرهنگ عملکرد موفقی داشته باشیم.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهیدآوینی و روز هنر انقلاب اسلامی، افزود: باید بطور جدی وارد عرصه عمل شده و به دغدغه‌‌‌های نظام در این ۲ بخش بپردازیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به روز ملی فناوری هسته‌ای از شهدای هسته‌ای کشور نیز یاد کرد و گفت: این روز نماد ملت در دفاع از حقوق قانونی خودشان در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته‌ای است و گرامی‌داشت این روز پاسداشت تلاش همه دولت‌ها و کسانی است که برای رسیدن کشور به این نقطه تلاش کردند است.

طالبی عنوان کرد: بافق شهرستانی برخوردار از ظرفیت‌های مختلف در زمینه‌های متفاوت است که اگر این ظرفیت‌ها درست استفاده شود می‌توان زمینه پیشرفت را فراتر از این چیزی که هست فراهم نماید.

وی افزود: با استفاده از این ظرفیت‌ها به سمت یک جهش خوب به سوی توسعه پایدار و رفع موانع شهرستان پیش می‌رویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد تاکید کرد: ظرفیت نخست را در روحیه و فرهنگ دینداری مردم در فضای معنوی شهرستان و در فعالیت‌های ایثارگرانه و تقدیم صدها شهید و هزاران ایثارگر می‌توان دید.

طالبی گفت: قابلیت دوم منایع انسانی متخصص و متعهد شهرستان که در ادارات مختلف حضور داشته و می‌توانند در روند توسعه شهرستان کمک شایانی داشته باشند.

وی منابع طبیعی را ظرفیت دیگر شهرستان بافق دانست و گفت: بخشی از منابع طبیعی شهرستان می‌تواند در گردشگری نمود پیدا کند و بخشی نیز در قالب معادن عینیت پیدا کرده که می‌توانیم از این‌ها برای توسعه و پیشرفت استفاده کنیم.