معاون فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بافق در سال 97 با محوریت برنامه ریزی گرامیداشت هفته ازدواج با حضور معاون فرمانداربافق، اعضای ستاد ساماندهی و برخی از مسئولان تشکل های مردم نهاد فعال در امر ازدواج در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار مصوبات ارسال شده از سوی  وزارت ورزش و جوانان را قرائت کرد که از جمله آن توانمندسازی جوانان و مشاورین در امر ازدواج، تسهیل ازدواج جوانان، تقویم و تحکیم نهاد خانواده زوج های جوان، برگزاری سلسله نشست های گفتمان ازدواج  با استفاده از ظرفیت سمن ها و…می باشد.

محمد علی طالعی در ادامه بر ضرورت افزایش آموزش های لازم به جوانان و نوجوانان پیرامون آمادگی امر ازدواج و تشکیل خانواده تاکید و از کنبود آموزش در این زمینه را حلقه ای گمشده عنوان کرد.

در ادامه پورامینی بخشدار بخش مرکزی بافق نیز با بیان اینکه توجیه و تشویق راهکار حل مشکلات فرزندان نیست، تاکید کرد: یکی از مهمترین دغدغه ها و موانع جوانان برای ازدواج اشتغال در بخش مرکزی است که باید در زمینه تسهیل اعطای وام و صدور مجوزهای مسکن، آنان را حمایت کرد.