به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛همزمان با هفتم تیر ماه و در شام غریبان مولای متقیان حضرت علی (ع) آیین بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش با حضور امام جمعه و فرماندار بافق، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار دیار دالشجاعه بافق در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد.

سخنران این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش گفت: اگر انقلاب اسلامی ما امروز با اقتدار روی پای خود ایستاده به خاطر رشادت ها و جانفشانی های شهدایی همچون آیت الله دکتر بهشتی است که همواره در کنار امام راحل(ره) در اوج مظلومیت اما شجاعت، توانستند از کیان و حدود جامعه اسلامی به شایستگی صیانت کنند.

حجت الاسلام محمد علی کارگران عنوان کرد: حادثه هفتم تیر از وقایع فراموش نشدنی تاریخ انقلاب است که شهید بهشتی و یارانش با شهادت مظلومانه خود، پرده از چهره استکبارجهانی برداشتند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق افزود: شهدای هفتم تیر و از جمله شهید آیت الله بهشتی از بندگان برگزیده خداوند بودند و در راه به نتیجه رساندن این انقلاب پس از تحمل و مشقت های فراوان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی سند مظلومیت و پیروزی اسلام بر کفار را شهدا عنوان نمود و گفت: سند مظلومیت و سند پیروزی اسلام بر کفار شهدا هستند شهدایی که گاهی با قیام خود و گاهی از مواقع با نشستن در خانه همانند مولای متقیان علی(ع) جهاد می کنند تا اسلام زنده بماند.