به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ مراسم تکریم رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بافق صبح روز پنجشنبه 22 خرداد، با حضور امام جمعه، مدیرکل کمیته امداد استان یزد، سرپرست فرمانداری، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان ادارات شهرستان در محل کمیته امداد برگزار شد.

سرپرست فرمانداری بافق در این مراسم با بیان اینکه توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی از مواهب الهی است که نصیب ما می شود، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از خون هزاران شهید پایگذاری شده و بدون شک از مقدس ترین نظام ها است.

وی برخی نهاد ها از جمله کمیته امداد را یادگارهای امام راحل (ره) دانست و افزود: حضرت امام خمینی (ره) می فرمایند: ((یک موی کوخ نشینان بر همه کاخ نشینان ترجیح دارد. )) خانواده  کمیته امداد (ره) مصداق این سخن است و کسانی که ذره ای در خدمت به این خانواده نقش داشته اند باید قدر این نعمت را بدانند.

محمد علی شاه حسینی گره گشایی از مشکلات مردم را سرمایه ای ماندگار برای انسان عنوان کرد و اظهار داشت: اگر حمایت های کمیته امداد نبود امکان نداشت بسیاری از مددجویان صاحب مسکن شوند این نهاد در بحث درمان، اشتغال، حمایت های تحصیلی و… اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

سرپرست فرمانداری بافق در بحث انتخاب مدیریت این نهاد مقدس بیان کرد: با اولویت نیروهای بومی شهرستان برای انتخاب مدیری توانمند در مجموعه کمیته امداد عمل خواهیم کرد.

منبع: آفتاب بافق/