همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، عملیات احداث بلوار آزادگان با حضور فرماندار شهرستان، شهردار بافق، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان شهرستان بافق شروع شد.

سید مهدی طلائی مقدم، فرماندار شهرستان بافق در این آیین ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس، همدلی و تلاش مجموعه شهرداری بافق در فرآیند خدمت رسانی به مردم شهید پرور و شریف بافق را ستود و خاطر نشان کرد: اقدامات موثری در راستاي تغيير چهره شهر و تسريع روند آباداني شهر صورت گرفته است که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

شهردار بافق در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با اشاره به مشخصات پروژه قطعه اول بلوار آزادگان، گفت: این قطعه به طول 400 متر مسیر ارتباطی حدفاصل میدان معلم،خیابان نورآباد ، خیابان سردار شاهپورزاده و بلوار کشاورز می باشد که طی 10 ماه انجام خواهد شد.

سید علی نوروززاده افزود: مساحت قطعه اول این پروژه در حدود 17800متر مربع می باشد که با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 700 میلیون تومان احداث خواهد شد.

وی مساحت کل پروژه بلوار آزادگان را 114 هزار متربع خواند و گفت: در مجموع این بلوار به طول 2600 متر و با اعتباری بالغ بر 126 میلیارد تومان احداث و به بهره برداری خواهد رسید.