فرماندار بافق یادآور شد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ جلسه 178 ام و آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش بافق در سال97 با حضور فرماندار، مدیر و معاونین آموزش و پرورش و سایر اعضای این شورای در محل تالار فرهنگیان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیر آموزش و پرورش بافق به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته و روند اجرای مصوبات جلسات قبل پرداخت.

قاسم زاده گفت: افتتاح آموزشگاه علمی آزاد اندیشان، برگزاری مسابقه مشاعره، کسب رتبه های برتر دانش آموزان درمسابقات فرهنگی و هنری، اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور، بررسی کیفیت آموزشی در سطح مدارس، مساعدت فرمانداری جهت بهسازی محوطه آموزشگاه رضوان، اتمام پروژه مرمت دبیرستان حضرت زینب(س) و... از جمله برنامه و رویداد های صورت گرفته در مابین جلسه کنونی و قبلی می باشد.

در ادامه این جلسه فرماندار بافق نیز با قدردانی از زحمات اعضای این شورا جهت اجرایی و هدفمند شدن جلسات یاد آور شد: در جلسات قبل برخی از مشکلات 4 مدرسه مطرح شد که خوشبختانه با پیگیری اعضا و بازدید های صورت گرفته این مسائل رفع و یا در حال پیگیری می باشد.

محمد زاده رحمانی همچنین ضمن قدردانی از پیگیری های استاندار یزد جهت رفع مشکلات مدارس استان اظهار داشت: با پیگیری های به عمل آمده مقرر شده تا نقدینگی مورد نیاز جهت تخریب و بازسازی آموزشگاه 22 بهمن تامین شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رییس ستاد اسکان نوروزی در سطح استان مدیرکل آموزش و پرورش می باشد، توجه ویژه مسئولان آموزش و پرورش شهرستان پیرامون فراهم آوردن امکانات لازم جهت اسکان نوروزی مسافرین و مهمانان در ایام تعطیلات خواستار شد.

حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و ایتام، حمایت از خانواده زندانیان دارای فرزند محصل، بهسازی کلوپ ورزشی به صورت مشارکتی از دیگر موضوعاتی بود که فرماندار بافق در این نشست عنوان کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه از سوی فرماندار از صالح فلاح دانش آموز آموزشگاه شهید چمران به جهت اجرای مناسب و زیبای  برنامه زنگ انقلاب امسال با اهدای لوح تقدیر و جایزه تجلیل شد.