به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ دبیر ستاد صیانت و کارشناس دفتر امور اجتماعی فرمانداری  گفت: فرآیند بازرسی از دستگاه‌ها در دو حوزه حقوق شهروندی و حجاب و عفاف، تا چند روز آینده آغاز می‌شود.

به گفته ناهید مظفری با توجه به اهمیت این دو مقوله در نظام مقدس جمهوری اسلامی و تاکید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری ، هدف ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی از بازرسی‌ها به هیچ وجه مچ‌گیری نیست بلکه این ستاد به دنبال، بهبود عملکرد ادارات، رفع نواقص‌ها و جبران کاستی‌ها، تکریم ارباب رجوع و ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم و شهروندان است.

دبیر بازرسی طرح صیانت فرمانداری بافق همچنین گفت: فرآیند بازرسی‌های ستاد صیانت، به شکل دوره‌ای نخواهد بود بلکه طوری برنامه‌ریزی شده که این بازرسی‌ها در طول سال و به شکل مستمر به طور محسوس و نا محسوس و بر پایه مستندات قانونی و قوانین و مقررات مربوطه ادامه داشته باشد.

وی ضرورت حفظ حرمت وشان و جایگاه بازرسان ستاد صیانت را از مسئولان ادارات خواستار شد و افزود: بازرسان ستاد صیانت با استناد به مبانی حقوقی، قانونی و نظری، کار بازرسی از دستگاه‌ها را انجام می‌دهند و در این راستا لازم است مدیران ادارات و دستگاه‌ها و همچنین دبیران حوزه‌های حقوق شهروندی و حجاب و عفاف دستگاه‌ها، همکاری و هماهنگی لازم را با بازرسان داشته باشند.

به گفته وی امسال در کنار بازرسی‌های دولتی، از حوزه‌های خصوصی مانند درمانگاه‌ها، تعاونی‌ها، شرکت‌های مسافربری، اغذیه فروشی‌ها، و... نیز بازرسی انجام خواهد گرفت.