مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد:

اجرای طرح توسعه آستان امامزاده عبدالله(ع) با همت کارگروه توسعه و عمران بافق

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در دیدار با سرپرست فرمانداری بافق، از اجرای طرح توسعه آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) با همت کارگروه توسعه و عمران شهرستان بافق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد طی نشستی با سرپرست فرمانداری بافق ، از اجرای طرح توسعه آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) با همت کارگروه توسعه و عمران شهرستان بافق خبر داد.

حجت الاسلام رضا صادقی ضمن گرامیداشت ایام دهه امامت و ولایت از همراهی فرمانداری بافق در خصوص اجرای برنامه های عمرانی و فرهنگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق قدردانی کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد ضمن بیان گزارشی از برنامه های مدیریتی در آینده سازمان، گفت: سیاست های سازمان اوقاف و امور خیریه اجرای نیات موقوفات و همچنین جلب اعتماد مردم می باشد.

ابوالقاسم دهقان، سرپرست فرمانداری بافق ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین صادقی بعنوان مدیرکل جدید اوقاف استان اظهار داشت: وقف مقوله مهمی است که همه را مکلف و‌موظف به اجرای کامل نیات واقفان می نماید و هر گونه کوتاهی و قصور در پیشگاه خداوند منان عقوبت بدنبال خواهد داشت.

وی به ساماندهی و‌توسعه فضاهای بیرونی و صحن امامزاده و‌نیز فضاهای داخلی ان توسط شهرداری و هیأت امنای امامزاده با هماهنگی و تعامل یکدیگر  مورد تاکید قرار داد

ابوالقاسم دهقان حمایت و‌ همکاری خود را در اجرای برنامه های فرهنگی و‌ مذهبی و‌ جلسات مختلف قرآنی را در محل امامزاده اعلام ‌نمود و یادآور شد: امامزاده عبدالله(ع) از یک جایگاه ویژه و با معنویت خاصی در نزد مردم مؤمن و ‌دارالشجاعه بافق برخوردار است بطوریکه اکثر اعزام های زمان هشت سال دفاع مقدس  از این محل صورت می گرفت و اکنون نیز شهدای عزیز و گرانقدری در کنار امامزاده واجب التعظیم آرمیدند.