فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق به همراه بخشدار مرکزی و رییس اداره راه و شهرسازی این شهرستان از روند احداث جاده دسترسی بین مزارع چاه انصار بافق بازدید کرد.

محمد زاده رحمانی با بیان اینکه راههای دسترسی باعث توسعه کشاورزی شهرستان می شود گفت: با راه اندازی راههای مزارع کشاورزی که در قالب اجرای پروژه های مشارکتی صورت می گیرد بیش از هزار و پانصد نفر از آن بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه در ابتدا اهالی و بهره برداران اقدام به زیرسازی راهها می کنند عنوان کرد: پس از تایید اداره راه و شهرسازی شهرستان، قیر مورد نیاز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تخصیص و تامین می شود.

فرماندار بافق با اشاره به اینکه هزینه اجرای روکش این راهها از منابع داخلی شهرستان تامین می گردد، تصریح کرد : از ٣ ماه گذشته احداث ۶ راه دسترسی به طول تقریبی ٢٣ کیلومتر انجام شده و یا در دست انجام است و ١٠ راه دیگر به طول تقریبی ٢٢ کیلومتر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی همچنین با بیان اینکه بافق می تواند به قطب کشاورزی در استان بویژه در دو محصول استراتژیک خرما و پسته تبدیل شود، خاطر نشان کرد: راههای دسترسی باعث سهولت تردد اهالی و بهره برداران می شود که این عامل نقش مهمی را در توسعه کشاورزی ایفا خواهد کرد.

زاده رحمانی افزود: قیر ٢٣ کیلومتر از راهها تخصیص داده شده و پیشنهاد ده نقطه دیگر نیز به اداره راه و شهرسازی شهرستان ارائه شده است.

وی مجموع آسفالت و زیرسازی راههای دسترسی به آبادی ها و چاه های کشاورزی بافق را ۴۵ کیلومتر عنوان کرد

.