فرماندار بافق خبر داد:

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، فرماندار شهرستان بافق با اشاره به پيگيري هاي به عمل آمده در خصوص بزرگراه يزد – بافق و تلاش براي اتمام اين پروژه ملي گفت: مبلغ بیست و هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و مبلغ پانزده میلیارد ریال در قالب خرید میلگرد برای ساخت ابنیه ی فنی بزرگراه یزد – بافق اختصاص یافته که خوشبختانه تمام میلگرد های مورد نیاز توسط اداره کل راه و شهر سازی يزد در حال حمل به محل سایت مربوطه می باشد .

سيد مهدي طلایي مقدم اظهار امیدواری کرد اداره کل راه وشهر سازی استان یزد ضمن تجهیز سریع کارگاههاي مورد نیاز ، ترتیبی اتخاذ نماید برای تسریع در اتمام این پروژه ی ملی از پیمانکاران قوی تری استفاده نماید .

وي تاکید نمود: نظم و انضباط در کارها و احترام به برنامه ریزی مدون اساس کار دولت تدبیر و امید می باشد و تمام تلاش ما این است در تک تک پروژه ها طبق برنامه و قانون عمل نمائیم.

فرماندار بافق گفت:به مردم عزیز شهرستان اين اطمینان را می دهم اینجانب و مجموعه ی فرمانداری بافق تمام تلاش خود را برای اتمام این پروژه اعمال داریم تا این راه مواصلاتی که حق مسلم مردم فهیم بافق است زودتر به بهره برداری برسد.