همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛

به گزارش راوبط عمومی فرمانداری بافق؛ در آیینی با حضور فرماندار بافق، رییس اداره آموزش و پرورش، شهردار و جمعی از مسئولان محلی از 4 نفر از خیران مدرسه ساز شهرستان بافق  در دبیرستان فاطمیه(س) این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

فرماندار بافق در حاشیه این مراسم با گرامیداشت هفته مقام معلم خواستار توجه بیش از پیش خیران به افزایش و احداث فضاهای آموزشی درشهرستان شد و گفت: به علت کمبود اعتبارات آموزش و پرورش در زمینه ساخت مدرسه و کمبود فضای آموزشی این شهرستان ، به کمک و همت خیران در این زمینه نیاز است.
سیدمهدی طلایی مقدم با اشاره به برنامه ریزی های شورای آموزش و پرورش درخصوص رفع کمبود فضای آموزشی شهرستان بافق افزود: باتوجه به اهمیت مردم این شهرستان به مسائل دینی و مذهبی،می طلبد توجه بیشتری در امر تحصیل و آموزش صورت پذیرد چرا که پیش زمینه آموختن مسائل دینی ، داشتن سواد است.
وی از مدارس به عنوان کارخانه های انسان سازی یاد و تاکید کرد: خیرانی که در مسائل آموزشی فعالیت دارند در حقیقت به احداث کارخانه انسان سازی کمک کرده اند که میتواند آینده خانواده و جامعه را بسازد.

فرماندار بافق همچنین در پایان به پروژه های در حال احداث خیری آموزش و پرورش شهرستان اشاره کرد و روند شکل گرفته در این رابطه را مثبت ارزیابی نمود و افزود: ضرورت دارد که تمامی افراد و دست اندرکاران با همدلی و همراهی در راستای رفع مشکلات و کمبودها در امر آموزش و پرورش شهرستان تلاش نمایند.

در پایان این مراسم از چهار خیر مدرسه ساز شهرستان و همچنین از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی و هنری این آموزشگاه با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.