فرماندار بافق ؛

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ سيد مهدي طلايي مقدم در جمع كاركنان فرمانداري بافق با اشاره به انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: اهمیت و جایگاه این انتخابات برای همه روشن است.

فرماندار بافق با بیان اینکه از سه ماه پیش ستاد انتخابات در شهرستان تشکیل شده و امور پیگیری می‌شود، تصریح کرد: در ارتباط با برگزاری انتخابات سه اصل مشارکت حداکثری، قانون و اصل بی طرفی بسیار مهم است.

وي با بیان اینکه همه کارهای ما باید بر مبنا و چهارچوب قانون باشد، اظهار داشت: معیار ما باید قانون باشد و هرجا اعتراض و شبهه‌ای به وجود آید قانون وجود دارد.

طلايي مقدم با تاكيد بر اينكه در برگزاری انتخابات عوامل اجرایی فرمانداری کاملا بی‌طرف هستند ، گفت: روسا و کارکنان ادارات حق ندارند از امکانات دولتی و عمومی برای تبلیغ در انتخابات استفاده کنند که در این صورت با کارمند يا مدير اداره برخورد می‌شود.

وي در ادامه با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست داخلی با گفتار درست ، اميدافزايي را در کشور ایجاد کرد، تصریح کرد: در سیاست خارجی هم با توجه به موفقیت بزرگی که تحت نظارت مستقیم مقام معظم رهبری است در عرصه بین المللی هم به ثبات سیاسی رسیدیم و روابط رو به توسعه است.

فرماندار بافق در پايان گفت: در سال همدلی و همزبانی باید با کمک همه ي افرادی که در چهارچوب این نظام خدمت می‌کنند در راستای توسعه ، رشد و تعالی کشور تلاش شود.