به گزارش روابط عمومي بخشداري مركزي بافق؛ محمدرضا فتاحي بافقي درباره افتتاح دومین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر كشور با رمان حصيري شهرستان بافق گفت: این نمایشگاه 15 دی ماه سال‌جاری با قيچي رمان حصيري شهرستان بافق توسط معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری در تهران شروع بكار كرد.

بخشداري مركزي بافق افزود: این نمایشگاه با هدف شناساندن نقش روستاها در تولید ملی و همچنین آشنایی بازدیدکنندگان از استعدادها، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در مناطق روستایی كشور برگزار شد.

وي با اشاره به اهداف برگزاري دومين نمايشگاه توانمندي هاي روستاييان كشور گفت: شناخت ظرفیت مناطق روستایی در تولید محصولات متنوع بویژه در زمینه صنایع کوچک، صنایع دستی و همچنین معرفی جاذبه‌های فرهنگی از قبیل آداب و رسوم، بازی‌های بومی، پوشش‌های محلی، غذاها و ... ، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، معرفی مشاهیر و کارآفرینان و شناسایی بازارهای مصرف برای خرید محصولات و تولیدات روستاییان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

فتاحي با اشاره به نحوه برگزاري مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه گفت: با توجه به هماهنگي هاي بعمل آمده با مسئولان دفتر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری مقرر شد كه مراسم افتتاحيه نمايشگاه با رمان حصيري و سيني محصولات شهرستان بافق انجام شود كه خوشبختانه اين آيين به نحو شايسته و مطلوب با حضور معاون رياست جمهور برگزار شد.

گفتني است شهرستان بافق به همراه 600 شركت كننده داخلي از مناطق مختلف كشور در اين نمايشگاه حضور داشتند و آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات خود را به معرض نمایش گذاشتند.