افتتاح ساختمان جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق

همزمان با هفته دولت و با حضور معاون بنیاد شهید کشور، ساختمان جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با هفته دولت و با حضور « محمود پاکدل» معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگرن کشور، «محمدحسین پارسائیان» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، «محمدرضا صباغیان» نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل بنیاد شهید استان، فرماندار بافق، مسئولان شهرستان و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، ساختمان جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق افتتاح شد.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگرن کشور در آیین افتتاح ساختمان بنیاد شهید بافق، امنیت و تردد پرشور میلیونی دلداگان امام حسین(ع) در مراسم اربعین و سفر به عتبات عالیات را مدیون رشادت ها و ایثار شهدا و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد و گفت: دولتی که در هشت سال جنگ تحمیلی اجازه نمیداد ملت ایران پای در خاک او بگذارند، اکنون با تغییر حکومت شاهد میلیونی زائران امام حسین(ع) هستیم بخاطر خون شهدایی که است که در راه امام حسین(ع) و اسلام تقدیم شد.

محمود پاکدل با اشاره به اقدامات خوب دولت سیزدهم طی دو سال اخیر، تصریح کرد: پروژه های نیمه تمام که به نوعی سرمایه های رها شده و نیمه تمام بود، با همت دولتمردان و مجلس انقلابی اعتبارات خوبی برای تکمیل این پروژه ها اختصاص داده شد که توانستیم بخشی از گلزار شهدا، مراکز فرهنگی و ورزشی و توانبخشی را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: دو سال گذشته بودجه بنیاد شهید کشور 30هزار میلیارد بود که با همدلی و تلاش دولت و مجلس بودجه امسال 72 هزار میلیارد تومان مصوبه سال جاری است که در همین راستا و در برنامه هفتم اصلاح قوانین را داشتیم که انتظار می رود که موضوعات این برنامه در صحن مجلس مصوب شود.

محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد ، بر حمایت از خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: خانواده شهدا برای حمایت از شیعه و انقلاب اسلامی ایثار کردند بنابراین هر خدمتی بتوانیم برای حمایت از آنها انجام می دهیم و تکریم خانواده شهدا در همه بخش ها باید انجام شود.

محمدرضا صباغیان نماینده حوزه انتخابیه مهریز با توجه مصوبه قانون ایثارگران در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: بخش زیادی از خانواده ایثارگران دغدغه کاری و اشتغالشان حل شد که در ادامه راه اگر قوانینی برای تکمیل این روند وجود دارد به عنوان یک طرح پیشنهاد دهید تا در صحن مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

ابوالقاسم دهقان فرماندار شهرستان بافق نیز در این آیین از رشادت و سلحشوری قهرمانان دارالشجاعه بافق در هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و خطاب به معاون بنیاد شهید کشور گفت: از شما تقاضا داریم به بازماندگان شهدا که با توجه به سن بالا با مشکلات درمانی مواجه هستند، توجه ویژه ای شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق در آیین افتتاح ساختمان جدید بنیاد شهید بافق، گفت: مجوز ساخت ساختمان جدید بنیاد شهید سال ۹۵ گرفته شد و مساحت آن ۶۰۰ مترمربع و زیربنای آن ۳۶۰ مترمربع است.

محمدرضا دهقانزاده افزود: بیش از چهار میلیارد و ۶۵ میلیون تومان هزینه ساخت این ساختمان شده است.

گفتنی است در پایان این آیین از همسران شهدای کارمند شهرستان بافق تجلیل به عمل آمد.​​​​​​​