فرماندار شهرستان بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ مراسم افتتاح آموزشگاه خیّری زنده یاد علی محمد خادمیان صبح روز چهارشنبه چهارم مهرماه، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل توسعه تجهیز و نوسازی مدارس استان یزد، امام جمعه و فرماندار بافق، ،مدیر و معاونین آموزش و پرورش، رؤسای شهر و شهرستان،بخشدار و جمعی دیگر از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان بافق در این آیین با بیان اینکه افتتاح مدرسه زنده یاد خادمیان از ویژگی های خاصی برخوردار است، گفت: مدرسه از جمله پروژه هایی بود که مانند برخی پروژه ها و طرح های دیگر از سال ها پیش بر روی زمین مانده و حدود ١۴ سال از زمان شروع احداث آن می گذشت.

زاده رحمانی ضمن تقدیر از تلاش و زحمات پیمانکار این طرح و دیگر عوامل اظهار داشت: برای ساخت مدرسه ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

فرماندار بافق با اشاره به اینکه ۳۰ درصد مراحل اولیه ساخت توسط خیر انجام شد عنوان کرد: با پیگیری های شهرستان طرح با همکاری نوسازی مدارس به پایان رسید.

زاده رحمانی افتتاح مدرسه خادمیان را نقطه عطف شهرستان عنوان کرد و یادآور شد:پرونده مدرسه دو شیفتی با اجرای این طرح بسته شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اخلاق مداری پیمانکار و اتمام طرح در موعد مقرر تصریح کرد: با توجه به اینکه پیمانکار علم به تعطیلی پروژه درطول چند سال و نبود بودجه کافی داشته، ولی باز هم از ساخت مدرسه امتناع نکرده است.

فرماندار بافق همچنین به مطالبات پیمانکار اشاره ای کرد و گفت: امیدواریم با همکاری و درایت مسوولان استان مبلغ بدهی نیز بزودی پرداخت شود.

نیک محضر پیمانکار ساخت مدرسه زنده یاد خادمیان نیز در ادامه این گفتگو بیان داشت: بدون تردید اگر نبود همدلی و همراهی و پیگیری خادمان بی منتی که در این عرصه نقش آفرینی کردند امروز ناظر به بار نشستن این پروژه بعد از چند سال نبودیم .

وی گفت: برخود فرض و لازم میدانم از زحمات و همراهی فرماندار، مدیرکل نوسازی مدارس ‌و مدیران فعلی و سابق آموزش و پرورش بافق ‌و نیروهای تحت مدیریت خود که از یزد به بافق عزیمت و ارائه خدمت داشتند و تمام عزیزانی که به هر نحو تشریک مساعی کردند تشکر و قدردانی نمایم.