به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور، استاندار یزد، مدیر کل حوزه استاندار، امام جمعه و سرپرست فرمانداری بافق و جمعی از مسئولان استان و شهرستان چهار طرح صنعتی، آموزشی، مسکن و عمران شهری با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال در شهرستان بافق افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

افتتاح فاز دوم و روشنایی بلوار کشاورز:

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در سفر به شهرستان بافق با حضور در بلوار کشاورز، فاز دوم این پروژه عمران شهری را با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال به طول 1900 متر افتتاح کرد.

شهردار بافق در این آیین با اشاره به مشخصات پروژه گفت: عملیات اجرایی این پروژه شامل تملک و آزاد سازی مسیر، خاک ریزی، زیرسازی، نصب سنگ جدول، آسفالت و در نهایت تامین روشنایی این بلوار بود  که با مشارکت بخشداری مرکزی انجام شده است.

گفتنی است، روشنایی فاز دوم بلوار کشاورز به دست میر محمدی، استاندار یزد به بهره برداری رسید.

 

بهره برداری از 40 واحد مسکن معلولان بهزیستی:

معاون رئیس جمهور در ادامه 40 واحد مسکن معلولان تحت پوشش بهزیستی بافق را افتتاح کرد.

حجت الاسلام و المسلیمن سیدمحمدعلی شهیدی در افتتاح این پروژه ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حل مشکلات مردم لذت بخش ترین اقدامی است که در جامعه انجام می گیرد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه اهداف بنیاد شهید و بهزیستی در راستای هم و برای حل مشکلات جامعه است، ساخت ساختمان 40 واحدی برای معلولان را ارزشمند دانست و از آنها که برای ساخت این پروژه نقش داشتند، قدردانی کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: در این کارخیر خداوند متعال بزرگ ترین اجرها را به خیّرین عطا کند و هیچ گاه در انجام این کار خسته نشوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه درآستانه پیروزی انقلاب و روز 22 بهمن هستیم، با اشاره به این فرمودۀ حضرت امام خمینی(ره) که کوخ نشينان را آباد کنیم، با یاد امام راحل و پاسداشت خون شهیدان انقلاب مسکن معلولان یاس بافق را افتتاح کرد.

گفتنی است این پروژه از طریق تسهیلات بانکی، مشارکت مردم، اعتبار سازمان بهزیستی و کمک خیّران در 40 واحد مسکونی با 25 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

 

افتتاح آموزشگاه تمام خیری مرحوم حسین جان ابراهیمی :

معاون رئیس جمهور و هیات همراه در ادامه سفر به شهرستان بافق با حضور در آموزشگاه خیری مرحوم ابراهیمی، این آموزشگاه را افتتاح کرد.

نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمان افتتاح این آموزشگاه اظهار امیدواری کرد: این مدرسه سازنده و تربیت کنندۀ افرادی مفید و توانمند برای آینده کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

گفتنی است آموزشگاه خیری "مرحوم حسین جان ابراهیمی" با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و هیئت همراه، استاندار یزد، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، امام جمعه بافق، فرماندار شهرستان بافق و سایر مسئولان با اعتباری بالغ بر 27میلیارد ریال در 2400 متر مربع زیر بنا و مساحت 4700 متر مربع بصورت تمام خیری احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

افتتاح دو طرح صنعتی – معدنی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

دو پروژه آنلودینگ و شوت اضطراری s134  شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با حضور نماینده ولی فقیه و معاون رئیس جمهور، استاندار یزد، مدیر کل حوزه استاندار، امام جمعه و فرماندار بافق و مسئولان شرکت سنگ آهن مرکزی به طور رسمی به بهره برداری رسید.

معاون رئیس جمهوری در این افتتاح با تبریک ایام الله دهۀ فجر کارآفرینان، تولیدکنندگان و سازندگان را افتخار کشور و اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی را برای نظام و انقلاب ارزشمند دانست و اظهار امیدواری کرد: روز به روز شاهد افتخارات و موفقیتهای تولید کنندگان و صنعتگران به ویژه شرکت سنگ آهن بافق ایران باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی با یاد حضرت امام راحل و شهدای انقلاب که موفقیت، آزادی و خودکفایی ایران وامدار خون این شهیدان والامقام است پروژه های شرکت سنگ آهن بافق را افتتاح کرد.

گفتنی است دو پروژه آنلودینگ و شوت اضطراری s134  بنا به فرموده مقام معظم رهبری و تاکید بر اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال توسط نیروهای توانمند شرکت سنگ آهن مرکزی بافق اجرا و راه اندازی شده است.