فرماندار بافق خبر داد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بافق با حضور زاده رحمانی فرماندار و جمعی از روسای ادارات شهرستان صبح روز پنجشنبه سوم مرداد در محل سالن اجلاس آیت الله شیخ محمدتقی بافق فرمانداری تشکیل شد.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در ابتدای این جلسه گفت: آن چیزی که در جلسات کمیته برنامه ریزی مطرح می شود، تصمیم گیری پیرامون نحوه و چگونگی توزیع  اعتبارات در سه بخش تملک دارایی ها یا استانی، اعتبارات توسعه متوازن و سه درصد نفت و گاز که اعتبارات سه درصد نفت و گاز شامل منطقه سبزدشت است.

وی در ادامه افزود: اعتبارات توسعه متوازن شامل 5 دستگاه و اعتبارات استانی نیز بین دستگاههای اجرایی شهرستان که دارای کد و ردیف های اعتباری باشند توزیع می شود.

فرماندار بافق تصریح کرد: خوشبختانه نکته مثبتی که امسال با آن مواجهه هستیم افزایش 14.9درصدی اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته است که در سطح استان 9 درصد افزایش داشته که می تواند نکته مثبتی برای شهرستان باشد و بتوانیم بافق را به جایگاه اصلی خود در اعتبارات استانی برسانیم.

زاده رحمانی به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی اشاره و بیان داشت: در سال گذشته بافق در حوزه پروژه های مشارکتی رتبه اول استان در حوزه های زیرساخت راه و آبرسانی را کسب کرد و امیدواریم در سال جاری نیز بتوانیم از ظرفیت پروژه های مشارکتی حداکثر استفاده را بکنیم.

فرماندار بافق تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم از اعتبارات گلوبال سازمان های مرکزی و دستگاههای استانی هم مانند سال های گذشته که رقم آن چندین برابر بودجه های استانی است حداکثر استفاده را به عمل آوریم.

این مقام مسئول اظهار داشت: با مصوبه ای که در جلسه امروز تصویب شد تا هفته آینده دستگاههای اجرایی طرح ها و پیشنهادات خود را به معاونت برنامه ریزی شهرستان تحویل تا به سازمان مدیریت وبرنامه ریزی ارسال شود.

زاده رحمانی در پایان افزود: ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و باغ ایرانی کد دار و در دستور کار قرار گرفت و به پروژه های جدید شهرستان اضافه خواهد شد.