دبیر ستاد انتخابات استان یزد:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ دبیر ستاد انتخابات استان یزد در چهاردهمین نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان و ستاد انتخابات شهرستان بافق از افزایش 30 درصدی مشارکت بانوان بافقی در مرحله ثبت نام انتخابات شورای های اسلامی روستاهاي این شهرستان خبر داد.

محمد محامدی با اشاره به مشارکت مردمی در انتخابات های گذشته گفت: مشارکت مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری دور قبل بالغ بر ٨٦ درصد می باشد که شهرستان بافق با ٩٩/٧ درصد بالاترین مشارکت در استان را از آن خود کرده است.

مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري یزد همچنین افزود: مردم استان یزد در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 79درصد مشارکت داشتند که در این راستا مردم بافق با 93درصد مشارکت رتبه برتر استان را به خود اختصاص دادند.

وی مشارکت بانوان در مرحله ثبت نام پنچمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: حضور بانوان داوطلب عضویت در انتخابات شوراها در سطح استان با رشد 58 درصدی مواجه است که این روند در شهرستان بافق به 30درصد افزایش می رسد.

فرماندار بافق در ابتدای این نشست، با تاکید بر تعامل و همدلی بین مجموعه دست اندرکاران انتخابات شهرستان از روند اجرای برنامه های انتخابات بر اساس برنامه زمانبندی خبر داد و گفت: تلاش و هدف مجموعه دست اندرکاران انتخابات شهرستان برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه است.

محمد زاده رحمانی افزود: ستاد انتخابات شهرستان بافق در وقت مقرر از مجموعه همکاران فرمانداری تشکیل و مسئولان کمیته های تخصصی معرفی و فعالیت های خود را در زمینه های مختلف شروع کرده اند.

وی همچنین به برگزاری جلسات متعدد با هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: تمام تمهیدات و زیرساختهای مورد نیاز برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم در شهرستان دیده شده است.