به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه  های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت ایام چهاردهم و پانزدهم خرداد به تحلیل رخدادهای این ایام پرداخت و با اشاره به انتخاب شایسته مقام معظم رهبری توسط مجلس خبرگان رهبری در اظهار داشت : ارادت و پیروی مردم ایران از مقام معظم رهبری در هیچ کجای جهان سابقه ندارد.

امام جمعه بافق تصریح کرد: محبوبیت و جایگاه رهبری در کشور ایران موضوعی است که همه دنیا و رسانه های جهان به آن اعتراف کرده اند.

وی به تحلیل اوضاع کشور قبل و بعد از انتخاب مقام معظم رهبری پرداخت و با بیان برخی از اتقاقات دوران زعامت مقام م عظم رهبری خاطر نشان کرد: توطئه های دشمنان در این دوران برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با درایت ، تدبیر و بینش یالای مقام معظم رهبری خنثی شده است .

سلیمانی به برخی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در طول 25سال بعد از رحلت حضرت امام (ره) در زمینه رفع مشکلات و مسائل در اشاره کرد گفت : تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری در برابر برخی از جریانات داخلی و خارجی کشور موجب شد تا به انقلاب لطمه وارد نشود.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسید میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: جوان جامعه امروز با ابتکار و خلاقیت برای پیشبرد اهداف والای نظام از هیچ کوشش و فعالیتی دریغ نکرده اند.

وی افزد: دشمنان نظام در صدد هستند برای انحراف جوانان کشور دست به هر لطایف الحیلی بزنند که جوانان باید در این راستا هوشیار و آگاه باشند.

گرامیداشت شهادت آیت االله سعیدی، تقدیر از بسیج بافق جهت اعزام باشکوه زائران بافقی به حرم حضرت امام (ع) ، تبریک فرا رسید نیمه شعبان ، تاکید بر عمل کردن مسئولان به قول های داده شود در زمینه خصوصی سازی معادن بافق ،دعا برای بهبودی حال حضرت آیت الله مهدونی کنی و ... از مهمترین موضاعتی بود که امام جمعه بافق بع آن اشاره کرد.