به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافقِ؛ امروز عید انقلاب بود،عیدی معطر به عطر یک شهید بنام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مردم مومن و ولایتمدار شهر بافق با دسته گلهایی از لبخند و مهربانی بار دیگر به قرار ملی ایرانیان آمده بودند و با فریادهای انقلابی خود گواهی می دادند تا هنگامی که یاد خمینی(ره) در این سرزمین جاری است و تا وقتی عطر ایثار شهیدان قلب های آنان را سرمست وفاداری و عشق می کند، این کشور همچنان سرافراز و سربلند به پیش می رود.

مردم مومن و متدین بافق با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر پاسداری از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، عشق و ارادت خود را نسبت به رهبر معظم انقلاب به نمایش گذاشتند و تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

در این راهپیمایی پرشور بزرگ و کوچک، پیر و جوان، زن و مرد با در دست داشتن پرچم‌ها و تمثال مبارک مقام معظم رهبری و سردار دلها شهید سپهبد قاسم سلیمانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره نگین جبهه مقاومت، عشق و ارادت خود را به آرمان‌های والای امام راحل(ره) و شهدا و ولایت نشان دادند.

مراسم راهپیمایی در شهر بافق از ساعت 10:30 صبح با حضور اقشار مختلف مردم از مقابل بسیج تا مسجد جامع بافق برگزار شد.

اجرای شعارهای ضداستکباری، به آتش کشیدن پرچم ننگین آمریکا و اسرائیل، پخش تراکت و پوستر با مفاهیم انقلاب اسلامی وسرداردلها، برپایی ایستگاه صلواتی، قرائت قطعنامه ، سخنران ویژه مراسم و… از جمله برنامه های راهپیمایی 22 بهمن امسال بود. منبع : آفتاب بافق/