فرماندار بافق در جلسه شورای اداری شهرستان تاکید کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ جلسه شورای اداری شهرستان بافق با حضور نماینده مردم بافق، بهاباد،مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ، امام جمعه و مسئولان ادارات و ارگانهای شهرستان بافق در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در این نشست ضمن تبریک ماه مبارک رمضان ، به سند توسعه چشم انداز بافق اشاره کرد و گفت: افق 1404این شهرستان با محوریت صنایع جوار معدنی، جوار ریلی، میراث فرهنگی، کشاورزی و دامپروری با اولویت پرورش نخیلات، آبزیان آب شوری بویژه ماهی تیلاپیا و تولید فیله ماهی و خاویار تدوین شد.

سید مهدی طلایی مقدم با اشاره به موقعیت جغرافیایی و استراتژیک شهرستان بافق و قرار گرفتن آن در مرکز کشور و همجواری با شهرستانهای استان کرمان بیان کرد: با توجه به توسعه و پیشرفت در بحث بهداشت و درمان، پنجمین محور سند چشم انداز این شهرستان با عنوان مرکز توریست سلامت منطقه ، تهیه و به چهار محور مذکور اضافه شد تا همشهریان و شهرهای اطراف از امکانات و مزایای بهداشتی و درمانی بهره مند شودند.

وی انتخاب نماینده بومی را فرصت طلایی برای شهرستان بافق خواند و افزود: این شهرستان در مهم‌ ترین موقعیت تاریخی خود قرار گرفته است و انتخاب "آقای محمدرضا صباغیان" یکی از کلیدی ترین و مهم ترین مباحثی است که می تواند بافق را در راه رسیدن به اهداف سند چشم انداز توسعه شهرستان یاری دهد.

فرماندار بافق  تصریح کرد: هر چند وظایف یک نماینده قانونگذاری و نظارت است اما باید از این زمان چهار ساله و فرصت طلایی به دست آمده غافل نشویم و از ظرفیت ها و فرصت ها به نحو مطلوب استفاده کنیم.

طلایی مقدم توجه مسئولین عالی کشور و استان را به شهرستان را بافق یاد آور شد و گفت: تمام شرایط در این شهرستان فراهم شده است و بهانه ای برای کار نکردن وجود ندارد و امیدواریم به یاری خداوند و ایجاد انگیزه مضاعف و پشتکارجدی بتوانیم مسائل و مشکلات شهرستان بافق را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری کنیم.

وی همراهی و همدلی نماینده ولی فقیه در شهرستان را نقطه عطف توسعه و پیشرفت شهرستان ذکر کرد و گفت: حضور و همراهی امام جمعه شهرستان در جلسات متعدد و پیگیری مسائل مختلف ستودنی و جای تقدیر است.

فرماندار بافق همچینین ضمن تقدیر و تشکر از حضور به موقع و انعکاس دقیق اخبار شهرستان توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان در تمامی صحنه ها و برنامه های سال گذشته و امسال اظهار داشت : خبرنگاران و اصحاب رسانه بافق سال گذشته کمک شایانی در ایجاد همدلی و همدلی بین مسئولان و مردم بخصوص انتخابات اسفند و اردیبهشت ماه داشتند.

نماینده دولت تدبیر و امید در پایان با اشاره به شعار امسال در خصوص اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل تصریح کرد : شهرستان بافق بر سر پنج راه ریلی کشور و در جوار چندین معدن ارزشمند و نخلستانهای مثمر قرار گرفته و نخستین مرکز تحقیقات ماهیان آبشور کشور در این شهرستان قرار دارد که با اجرای طرحهای جوار معدنی، جوار ریلی و پرورش آبزیان و ایجاد اشتغال می توان گامهای موثری در راستای اقتصاد مقاومتی برداشت که برخی از آنها در مرحله اجرا می باشد.

در ادامه این نشست برخی از مدیران دستگاههای اجرایی از جمله دادگستری ،بخشداری مرکزی ، شهرداری، آموزش و پرورش ، آب و فاضلاب روستایی و جهاد کشاورزی به بیان برخی مشکلات ادارات متبوع پرداختند و برای حل آن مواردی را پیشنهاد دادند.