حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده در نشستی در فرمانداری بافق که معاون عمراني استاندار يزد ، فرماندار ، مدیرکل راه و شهر سازی و جمعي از مديران استان و شهرستان حضور داشتند نیز حضور داشت گفت: صاحبان واحد های مسکن مهر این شهرستان در تماس های مکرر ، از کیفیت نا مرغوب مسکن خود نا راضی هستند.

وی به عدم راه اندازی آسانسور، وضع اسفبار و محوطه سایت مسکن مهر بافق اشاره و اظهار کرد: افرادی در این واحد ها ساکن شده اند که با مشکلات زیاد مایحتاج خود را به طبقات بالا می رسانند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برخی از افراد ساکن، والدین خود را نزد خود نگهداری می کنند که از درد های ناشی از کهولت سن رنج می برند و امکان رفت و آمد در این واحد ها بدون آسانسور برایشان سخت و رنج آور است.

زارع زاده خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی از او خواست تا مشکلات موجود را بررسی و نسبت به رفع نواقص موجود اقدام کند.

نماینده مردم بافق، ابرکوه، مهریز ، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی همچنین به ظرفیت و در آمد مواد معدنی شهرستان بافق اشاره کرد و افزود: در آمد ناشی از تولید مواد معدنی بافق برخی از شهرستانهای استانهای دیگر را آباد کرده ولی خودش در بحث عمران و آبادانی عقب مانده است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: باید دست در دست هم بدهیم و از حق بافق در راستای عمران و آبادانی و توسعه پایدار آن دفاع کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد نیز در این نشست در خصوص مشکلات مسکن مهر گفت: هنوز برخی از اعضا آورده مورد قرار داد را پرداخت نکرده ولی در واحد خود ساکن شده اند.

غلامرضارضایی به آسانسور واحد های مسکن مهر هم اشاره کرد و افزود: پیمانکار مشغول ساخت آسانسور است و هزینه آن از محل تسهیلات بانکی افراد پرداخت خواهد شد.