سرپرست فرمانداری شهرستان بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز شنبه 13 اردیبهشت ماه و همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم، سرپرست فرمانداری شهرستان بافق با حضور در اداره آموزش و پرورش با مدیر و معاونین اداره و جمعی از معلمان دیدار و این ایام را تبریک گفت.

محمدعلی شاه حسینی در این برنامه با حضور در دفتر مدیر آموزش و پرورش در ارتباط ویدئو کنفرانسی با جمعی از معلمان و پیشکسوتان فرهنگی شرکت نمود و اظهار داشت: به علت شرایط موجود جامعه و موضوع شیوع ویروس کرونا امکان دیدار حضوری با معلمان فراهم نیست و حضور در این جلسه و شرکت در نشست ویدئوکنفرانسی با جمعی از فرهنگیان را غنیمت شمرده و به نیابت از همه فرهنگیان شهرستان تبریک و خداقوت عرض می کنم.

سرپرست فرمانداری عنوان داشت: خوشبختانه با ابتکار، سلیقه و همت والایی که معلمان و مدیران داشتند در این وضعیت هرچند مدارس تعطیل بود اما آموزش تعطیل نشد و از طریق فضای مجازی تعلیم ادامه یافت.

شاه حسینیدر پایان با اشاره به صحبت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه معلمی شغل انبیاست، اضافه کرد: بنده اندک بضاعتی که در زندگی دارم مدیون معلمین به ویژه معلم تربیتی خود در دوران تحصیل دبیرستان خود هستم.