فرماندار بافق گفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق به همراه رؤسای ادارات، نهاد ها،ارگان ها و موسسات صبح روز دوشنبه به مناسبت چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در دفتر امام جمعه بافق با حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی دیدار و گزارشی از عملکرد سازمان خود طی یکسال اخیر ارائه کردند.

در ابتدای این دیدار فرماندار بافق با تبریک چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه پس از 40 سال کشور با شتاب در جهت توسعه پیش می رود،گفت: انقلاب اسلامی ما با هیچ کدام از انقلاب ها قابل مقایسه نیست، کشور ما علیرغم آنکه تحت فشار جنگ، گروهک ها، تحریم ها و دشمنی های خثمانه بوده، هیچ گاه از آبادانی و سازندگی غافل نشده است.

وی افزود: خوشبختانه امروز چهار گوشه شهرستان بافق به کارگاه سازندگی تبدیل شده و پیشرو در حوزه های مختلف است.

زاده رحمانی با بیان اینکه 71 پروژه در دهه مبارک فجر افتتاح یا کلنگ آن به زمین خواهد خورد،ادامه داد: از جمله طرح ها افتتاح بزرگراه یزد – بافق با هزینه بالغ بر 45 میلیارد تومان است و در بحث سایر راه ها تعریض و بهسازی در دستور کار بوده که میتوان به جاده بافق -زرند و بخشی از بافق – نوق اشاره کرد.

وی در ادامه از افتتاح مرحله نخست جاده بافق – ساغند با هزینه 30 هزار میلیون ریال خبر داد و تصریح کرد:بهره برداری از این جاده ، بافق را به کریدور استان های جنوب شرق کشور تبدیل خواهد کرد.

این مسئول آغاز عملیات اجرایی باند دوم جاده بافق – بهاباد تا سه راهی کوشک را در دهه فجر خبر داد و بیان کرد: قیر مورد نیاز با پیگیری فرمانداری توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تامین و زیرسازی آن با اعتبار 240 هزار میلیون ریال از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق انجام می شود.

فرماندار بافق سه طرح شهری، طرح های کشاورزی، آبفا، ساختمان امدادی و اداری ناحیه گاز، مخابرات، ورزش و جوانان، توزیع برق ، جاده سازی، بنیاد مسکن، نیروی انتظامی، شرکت سنگ آهن، منابع طبیعی، بهزیستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی را از مهمترین طرح های قابل افتتاح عنوان کرد.

وی در بحث گازرسانی به دهستان کوشک و روستاهای توابع آن با اشاره به 12 میلیارد تومان اعتبار تامین شده ،گفت: برنامه زمانبندی این پروژه کمتر از یکسال است و در هفته دولت سال آینده شعله گاز در این روستاها نیز روشن می شود تا مردمان روستا از این نعمت خدادادی برخوردار شوند.

فرماندار بافق در ادامه تاکید کرد: باید کارها به خوبی پیش رود تا شرمنده امام و شهدا نشویم و در عرصه ملی نیز همچنان کشور ما با عزت و اقتدار با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری جلو رود و بتوان در افق 1400 یکی از کشورهای برتر منطقه در عرصه اقتصادی باشیم،همانطور که در عرصه نظامی در دنیا حرف برای گفتن داریم.

وی اظهار کرد: عقل حکم می کند تا بیشتر به زیر ساخت ها پرداخته شود تا تاسیسات در کشور کامل شود، هر چند که باید مشقت هایی تحمل شود تا طی چند سال آینده تمام زیرساخت های کشور را در عرصه های مختلف کامل کنیممنبع:آفتاب بافق.