فرماندار بافق: اقدامات دفتر خبر بافق ایده آل و بی نظیر است

احسان کریمی مدیرکل صداسیمای مرکز یزد به اتفاق برخی معاونین و مدیران حوزه خبر در سفر به شهرستان بافق با ابوالقاسم دهقان فرماندار بافق دیدار و در خصوص مسائل خبری و زیر ساخت های رادیویی و تلویزیونی در شهرستان گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در جلسه هم‌اندیشی با فرماندار بافق، شهرستان بافق را در کار رسانه ای بی نظیر توصیف کرد و گفت: کار تشکیلاتی دفتر خبر در کشور سرآمد است.

کریمی افزود: فکر نمی‌کنم برای پوشش اخبار جوانه‌ها، جایی در کشور این تشکیلات و فعالیت‌ خوب را داشته باشند.

او گفت: ما در حوزه پوشش رسانه ای از جمله رادیو و HD سازی شبکه های تلوزیون مشکل داریم که انشاءالله با کمک شهرستان و با همکاری صدا و سیما، این مسائل حل و رفع شود.

احسان کریمی ابراز امیدواری کرد: هر هفته در رادیو، برنامه‌ای تحت عنوان صدای بافق با گویش محلی و با استفاده از ظرفیت جوانان بافقی پخش شود.

دهقان فرماندار بافق ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای ارزنده دفتر خبر و تیم خبری دفتر خبر بافق گفت: فعالیت دفتر خبر بافق در یک ساختمان کوچک بی نظیر و سطح ایده آل است که توانسته از 30 نفر جوان و نوجوان نیروهای کارآمد و قوی در حوزه خبر و تهیه گزارش و مستند تربیت و آموزش دهد.

ابوالقاسم دهقان ضمن بیان همراهی و همکاری در احداث ساختمان دفتر خبر بافق گفت: برای شروع کار ابتدا سند زمین درخواستی را به نام صدا وسیما ثبت کنید.

در ادامه این جلسه در خصوص تقویت پوشش شبکه دیجیتال، HD کردن شبکه‌های تلویزیون و تقویت امواج رادیویی در سراسر شهرستان بافق و مساعدت در هزینه های جاری دفتر خبر بحث و گفتگو شد.