در دیدار سرپرست فرمانداری شهرستان با نماینده مردم بافق در مجلس:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح روز پنجشتبه۱۱ اردیبهشت ماه سرپرست فرمانداری با حضور در دفتر نماینده مردم بافق در شورای اسلامی با محمدرضا صباغیان دیدار و گفتگو نمود.
محمدعلی شاه حسینی در این دیدار گفت: دست یاری به سوی همه مسئولان شهرستان به ویژه نماینده مجلس دراز نموده و جهت توسعه و رفع مشکلات شهرستان با وفاق و هم دلی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
وی ادامه داد: تا هر زمانی که عهده دار این مسئولیت باشم سعی دارم تا با بهره گیری از راهنمایی و تعامل سایر مسئولان مدیون مردم شریف بافق نشده و از تمام توان استفاده میکنم.
سرپرست فرمانداری پیرامون برنامه های پیش روی شهرستان در سال ۹۹ عنوان داشت: خوشبختانه برنامه ریزی جامع و کاملی برای سال ۹۹ تدوین شده و به گفته استاندار یزد بهترین برنامه کاری در سطح استان متعلق به شهرستان بافق می باشد.
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور سرپرست فرمانداری و آرزوی موفقیت در سمت جدید، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری اعلام و به بیان اولویت های شهرستان پرداخت.
محمدرضا صباغیان افزود: پیگیری آغاز عملیات اجرایی و ساخت مرکز آموزشی ناجا، پیگیری موضوعات اجتماعی، مشکل گرانی مسکن و رفع کمبود زمین جهت ساخت مسکن و... از جمله اولویت های اساسی شهرستان می باشد.