با حضور فرماندار بافق؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ اولین جشنواره تابستانه بافق در پارک آبشار این شهرستان با حضور فرماندار و بخشدار مرکزی بافق، رییس شورای شهر ،شهردار و جمعی از مسئولان و هنرمندان بنام و برجسته در زمینه های مختلف هنری کشور افتتاح شد.

فرماندار بافق در آیین افتتاح جشنواره تابستانه با قدردانی از مسئولان برگزاری این جشنواره و با عرض خیر مقدم به میهمانان این برنامه گفت:اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی باعث دگرگونی  و باعث حرکت رو به جلو در عرصه های دیگر از جمله عرصه اقتصادی خواهد شد.

سید مهدی طلایی مقدم افزود: برای موفقیت در کارهای هنری و فرهنگی باید به مباحث اقتصادی ختم شود که اگر این مهم اتفاق نیفتد کار هنری و فرهنگی ناکام خواهد ماند.

وی به اهمیت موضوع صنایع دستی و گردشگری در سند توسعه چشم انداز شهرستان بافق اشاره کرد و افزود: یکی از ارکان اصلی سند چشم انداز شهرستان بحث گردشگری و صنایع دستی می باشد که میتوان با برند سازی محصولات صنایع دستی بافق گامی موثر در زمینه شناخت و عرضه آن به سایر نقاط کشور برداشت.

طلائی مقدم خاطر نشان کرد:برگزاری جشنواره تابستانه نیز میتواند در شناخت توانمدیها و پتانسیل شهرستان نقش بسزایی ایفا نماید.

گفتنی است اجرای برنامه های ورزش باستانی، بازدیدمسئولان از غرفه های نمایشگاه توانمندی و محصولات صنایع دستی و برگزاری دربی فوتبال تیم تپل اسپرت بافق از دیگر برنامه های آیین افتتاحیه جشنواره تابستانی بافق در پارک آبشار این شهرستان بود.