به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ اولین جلسه شورای نظارت بر شوراهای اسلامی شهر بافق با حضور دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان یزد، سرپرست فرمانداری بافق و دیگر اعضا در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

سرپرست فرمانداری بافق در این نشست که به منظور معرفی اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی بافق برگزار شد، در سخنانی بر ضرورت برنامه‌ریزی لازم برای فراهم نمودن تجهیزات و امکانات جهت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و با حضور حداکثری مردم تاکید نمود.
محمد زاده رحمانی افزود: عوامل برگزارکننده انتخابات باید ضمن رعایت بی‌طرفی کامل، زمینه حضور و مشارکت تمامی سلایق را در چارچوب قانون فراهم آورند.
افخمي دبير هيئت عالي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا نيز طي سخناني بر اهميت تعامل هيئت هاي اجرايي و نظارت تاكيد و به بيان تجارب اجرايي و انتخاباتي خود در اين زمينه پرداخت.
در پایان این نشست اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر بافق احکام خود را دریافت و آقایان حجي محمد تشکری به‌عنوان رییس و حجت الاسلام محمدرضا حقیقت، امیر رنجبر، احمد محمدی و رضا فلاح نیز به عنوان اعضای این هیئت انتخاب شدند.