با قيچي رمان حصيري بافق :

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ نخستين نمايشگاه توانمندي روستاييان استان با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري، مديركل حوزه استاندار، مديركل دفتر امورشهري، روستايي و شوراها و جمعي از مديران كل استانداري، فرمانداران، بخشداران، دهياران، شهرداران، رؤسای شوراهای اسلامی روستاها و جمعي از مديران و مسئولان استان در نمايشگاه دائمي و بين المللي يزد آغاز به كار كرد.

گفتني است معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري در ابتدا با قيچي رمان حصيري كه محصول دستان هنرمند بافقي بود ، نمايشگاه  را افتتاح و با حضور در غرفه بافق بازديد خود را از نمايشگاه آغاز كرد.

اولین نمایشگاه توانمندی روستاییان استان یزد با 210 غرفه مسقف و روباز از توانمندی ها و فعالیت های روستاییان در بخش های صنایع دستی و گردشگری ارائه محصولات كشاورزي، توليدات دامي و خشكبار از روستاهاي سراسر استان در اين نمايشگاه به مردم عرضه مي شود و به فروش مي رسد.

فرماندار بافق در حاشيه بازديد از اين نمايشگاه با اشاره به حضور فعال ، پويا و چشمگير روستاييان بافق در نخستين نمايشگاه توانمندی روستاییان استان یزد گفت : رعايت محوريت اقتصاد مقاومتي در  غرفه بندي و كار در اين نمايشگاه امتياز و ... كه توسط دهياران ، اعضاي شوراي اسلامي و روستاييان بافقي ملاك عمل قرار گرفته است.

سيد مهدي طلائي مقدم در پايان از تلاش و پيگيري بخشدار مركزي ، دهياران ، اعضاي شوراي اسلامي روستاهاي بخش مركزي و تمام عوامل برپايي غرفه بافق در اولین نمایشگاه توانمندی روستاییان استان یزد تقدير و تشكر كرد و خواستار بازديد همگان از غرفه بافق در اين نمايشگاه شد.

شايان ذكر است اولین نمایشگاه توانمندی روستاییان استان یزد از 24 تا 28 شهریور ماه از ساعت 17 الی 23 عصر به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد در جوار بیمارستان شهید صدوقی آماده میزبانی از علاقمندان است.