به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ سيد مهدي طلايي مقدم به همراه رئيس بهزيستي شهرستان و خير بافقي از سراي سالمندان رحمت بافق بازديد كرد.

فرماندار بافق در اين پروژه خيري ضمن تقدير از خدمات "محمدرضا رحمتي" خير بافقي در شروع و احداث اين مكان گفت : حضور و مشاركت خيرين در پروژه هاي شهرستان ، گام مهمي در همراهي دولت به منظور توسعه و عمران شهرستان دارد.

سيد مهدي طلايي مقدم با تاكيد بر هدف خير بافقي با گام برداشتن در جهت رفاه همشهريان خاطر نشان كرد:از آنجايي كه خيريان دلهاي بزرگي دارند، اميدواريم در شش ماهه نخست سال آينده اين سراي خيري به بهره برداري برسد و سالمندان شهرستان بتوانند از مزايا و امكانات آن استفاده نمايند.

رئيس بهزيستي شهرستان بافق در اين بازديد با اشاره به وضعيت پيشرفت اين پروژه گفت : پروژه در حال ساخت خيري سراي سالمندان رحمت بافق با 2 هكتار مترمربع مساحت و زير بناي 1280 متر مربع هم اکنون فاز اول با بیش از 80درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و پیش بینی می شود نيمه اول سال آينده به بهره برداری برسد.

محسن خوشگذران افزود: اين سرا در سه فاز شامل مركز روزانه ، بخش مشترك و مركز شبانه روزي ويژه سالمندان احداث مي شود.

وي به فعاليتهاي آينده اين مركز همچون نگهداري روزانه سالمندان و ارائه خدمات پزشكي و توانبخشي اشاره كرد و گفت : با راه اندازي اين مركز قادر به جذب و نگهداري 60 سالمند در مركز شبانه روزي و 120 نفر در مركز روزانه اين سرا هستيم.

در پايان اين بازديد فرماندار بافق به منظور فضا سازي محيط سراي سالمندان قول مساعدت و همكاري داد.

گفتني است شهرستان بافق پس از شهرستانهاي اردكان، تفت و مهريز چهارمين شهرستان استان مي باشد كه به سراي شبانه روزي سالمندان مجهز خواهد شد.