به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد و فرماندار بافق در زمینه رفع مسائل مربوط به ناحیه صنعتی مبارکه و شهرک صنعتی بافق در زمینه های گازرسانی ، آبرسانی ، خدمات مخابراتی ، روشنایی و زیباسازی برنامه ریزی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد با اشاره به پيگيري در خصوص گاز دارشدن شهرك هاي صنعتي بافق گفت : با شروع گازرساني به شهرستان بافق پيگيري اجراي شبكه داخلي گازرساني نواحي صنعتي مباركه و بافق صورت گرفت كه نهايتا با اعتباري بالغ بر 12000 ميليارد ريال اين برنامه به اتمام رسيد .

سید مسعود عظیمی نیا افزود : اميدواريم با اجرا و اتمام تاسيسات ايستگاه هاي تقليل فشار توسط شركت گاز استان اين نواحي صنعتي از نعمت گاز برخوردار شودند.

وي با اشاره به اتمام مخزن آب هوایی و زیرزمینی شهرك صنعتي مباركه با اعتباری بالغ بر 5 ميليارد ريال خبر داد و گفت : اجراي شبكه فيبر نوري در داخل شهرك صنعتي بافق ، بهسازي ورودي شهرك هاي صنعتي ، ساماندهي روشنايي معابر از جمله توافقاتي بود شركت شهرك ها صنعتي استان با فرمانداري بافق در اين بازديد صورت گرفت.

عظيمي نيا در پايان با اشاره به فراهم شدن زير ساختهاي اساسي در شهرستان بافق از سرمايه داران و سرمايه گذاران بخشهاي غير دولتي و تعاونيها دعوت كرد جهت ايجاد صنايع و كارگاههاي مختلف در اين شهرستان گام بردارند.

فرماندار بافق نيز در اين نشست با اشاره به توسعه شهرستان خواستار رونق نواحي صنعتي در بافق شد و خاطر نشان كرد : با توجه به گرايش دنياي امروز به تنوع و نوآوري مي طلبد صنعتگران و شركتهاي صنعتي به سمت استفاده از صنايع High-Tech و صنايع پاك روي آورند.

سيد مهدي طلايي مقدم ضمن تاكيد بر وجود پنج راه ريلي كشور و كارخانجات تعميرات لكوموتيو گفت: با وجود کارخانجات تعمیرات لکوموتیو راه آهن در بافق مي طلبد از اين موقعیت ارزشمند و فرصت طلایی برای توسعه صنعت جوار ریلی و کارخانه واگن سازی در این شهرستان اقدام كرد.

گفتني است در حال حاضر بيش از 36 واحد صنعتی و کارآفرین در شهرک صنعتی بافق و مباركه فعالیت دارند.