به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، فرماندار بافق به همراه بخشدار مرکزی و مسئولان اداره آب و فاضلاب روستایی ، راه و شهرسازی از مرکز فرهنگی و گردشگری شهید برزگری ( براریگ)روستای صادق آباد بازدید کرد.

"سید مهدی طلایی مقدم"در این بازدید ضمن آگاهی از روند احداث و فعالیت این مرکز فرهنگی و تفریحی ، ضمن تاکید بر گسترش تبلیغات این مرکز گفت: تل ماسه های روان این شهرستان ، یکی از بهترین و زیبا ترین تل ماسه های ریگی در استان به شمار می آید که باید سعی شود برای شناسایی این مکان گردشگری تلاش وافر شود.

وی وجود تپه های براریگی در این مجموعه را بسیار ارزشمند و جالب توجه توصیف کرد و خطاب به وسئولان مجموعه گفت: پیشنهاد می‌کنم این مجموعه در برنامه‌های گردشگری کشور قرار گیرد تا توریستهای خارجی و داخلی از نزدیک با این مجموعه ارزشمند بیشتر آشنا شوند.

طلایی مقدم با اشاره به اینکه مقوله گردشگری یک مجموعه‌ای چندوجهی است که یک وجه  آن را اقتصاد و فرهنگ تشکیل می‌دهد خاطر نشان کرد: گردشگری موضوعی فرابخشی است که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه در بعد فرهنگی و اقتصادی باشد.

فرماندار بافق با اشاره به چشم انداز بیست ساله کشور و سند توسعه شهرستان گفت:رویکرد و توجه دولت تدبیر و امید به بحث اشتغال و سرمایه گذاری و اقتصادی جدی است.

وی در پایان این بازدید ضمن همکاری و مساعدت جهت رفع مشکلات و تامین زیرساختهای این مکان خواستار تدوین برنامه برای جذب توریست و گردشگر از سایر مناطق استان و کشور شد.