به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در حاشیه بازدید از پروژه گازرسانی بافق اظهار داشت: پیرو بازدید 20 روز قبل بافق از خط انتقال گاز با حضور فرماندار این شهرستان، سرکشی از پیشرفت پروژه ساخت ایستگاه و خط گاز دوباره انجام شد.

علیرضا پیله‌ور با اشاره به پایان رسیدن پروژه خط 24 اینچ و ریسه شدن لوله‌های آن بیان کرد: این خط آماده اجرایی شدن عملیات است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد، خط 24 را خط تغذیه و سرجوش به طول 2 هزار و 700 متر اعلام کرد و یادآور شد: با اتمام فاز اول، فاز دوم در حال اجرا است و به خط 16 این پروژه وصل می‌شود.

پیله‌ور اظهار داشت: تا یک ماه آینده نیز لوله‌های خط جدید دفن می‌شود و موازی با ساخت، ایستگاه نیز پیشرفت خواهد داشت.

وی همچنین آماده شدن طرح فاز سوم و ساخت سه ایستگاه و در حال ساخت بودن ایستگاه‌های دیگر این فاز را از دیگر اقدامات انجام شده برای انتقال گاز به شهرستان بافق عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در امر گازرسانی به بافق، شبکه داخلی به سه فاز تقسیم شده است که فاز اول شبکه داخلی شامل اجرای حدود 60 کیلومتر خط تغذیه و توزیع، نصب ایستگاه تقلیل فشار (TBS) و یک‌هزار و 300 علمک است که با اجرای آن تقریبا 2 هزار و 100 خانوار بافقی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

گفتنی است مدیر عامل شرکت گاز استان به همراه فرماندار بافق از روند فعالیت احداث ایستگاه CGS ، خط انتقال 16 اینچ و فاز دوم در خیابان امام رضا بازدید کردند.