به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ معاون عمراني استانداري يزد در سفر به شهرستان بافق از طرحها و پروژه هاي نميمه تمام اين شهرستان بازديد کرد و از روند پيشرفت و فعاليت اين طرحها مطلع شد .

  1. بازديد از قطعه سوم بزرگراه يزد-بافق:

فرماندار بافق در بازديد از قطعه سوم بزرگراه يزد- بافق گفت: این قطعه به طول 42 کیلومتر است که پنج کیلومتر انتهای آن توسط ماشین آلات شرکت سنگ آهن مرکزی بافق زیرسازی و آماده آسفالت شده است.

سید مهدی طلایی مقدم افزود: اخیرا 50میلیارد ریال اعتبار برای ساخت ابنیه فنی این محور اختصاص یافت تا عملیات اجرایی فاز چهارم که آخرین مرحله این بزرگراه است آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: ازمبلغ تخصیصی 27 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ومابقی در قالب خرید میلگرد است.

فرماندار بافق یادآور شد: برای تکمیل قطعه سوم این بزرگراه 350 میلیارد ریال اعتبار لازم است.
معاون عمرانی استاندار یزد هم بر تسریع در تکمیل این پروژه مهم و حیاتی تاکید کرد و گفت: با اضافه کردن تعداد پیمانکاران دو بانده شدن جاده یزد – بافق را بدون توقف ادامه می دهیم.

  1. طرح فاضلاب شهري بافق :

سید حسینی اجرای طرح فاضلاب شهری بافق را هم کار بسیار بزرگ توصیف کرد و افزود: در سطح کشور شهرستانهای انگشت شماری هستند که این طرح در آنها به اجرا در آمده است.
وی با بیان اینکه اجرایی شدن این طرح نقطه قوت شهرستان بافق است از مساعدتهای شرکت سنگ آهن مرکزی این شهرستان به خاطر اجرای طرح فاضلاب شهری تقدیر کرد.

3-بهسازي ميدان غدير :

میدان ورودی شهر به وسعت هفت هکتار با اعتبار 20 میلیارد ریال , ساختمان شبکه بهداشت و درمان با 70 درصد پیشرفت فیزیکی, طرح هزار میلیارد ریالی فاضلاب شهری، فاز دوم شبکه داخلی گاز شهری که اخیرا از محدوده فرمانداری تا میدان امامزاده عبد الله آغاز شده و همچنین پل سه دهانه زیرگذر پارک آبشار و ساختمان اصناف بافق از عمده طرحها و پروژه های در دست اجرای شهرستان بافق است که سید حسینی از آنها بازدید کرد.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل راه و شهرسازی, راه آهن, مدیرعامل شرکت گاز استان یزد و تنی چند از مسوولان محلی، سید حسینی را در این سفر همراهی کردند.