فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در مصاحبه اختصاصی با سایت صبح بافق در خصوص حماسه نهم دی ماه در خصوص اینکه اگر حماسه نهم دی نبود، ایران امروز چگونه بود گفت: حماسه نهم دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و عده ای  وقتی حوادث و فتنه گری های سال 88 را دیدند برای این انقلاب و کشور دندان تیز کردند ولی مردم با خلق حماسه نهم دی ماه  و وفاق و همدلی که در همه گروههای سیاسی و جناح های دلبسته به نظام وانقلاب نقشه های دشمنان نقش بر آب شد وضربه سنگینی خوردند.

وی در ادامه افزود: اگر حماسه نهم دی نبود معلوم نبود سرانجام کشور به کجا می رسید و در  وضعیت بدی بود که این حماسه مقابل انها ایستاد و بعد از آن تعالی و رشد کشور ادامه پیدا کرد و همچنان نیز ادامه دارد.

زاده رحمانی به نقش رهبری در مهار فتنه اشاره و بیان داشت: اصل و محور این حماسه رهبر معظم انقلاب بود و مردم هم به فرمان رهبری لبیک گفته و در صحنه حاضر و میثاق دوباره بین امام و امت شکل گرفت.

فرماندار بافق در پاسخ به این سوال که رمز موفقیت حماسه نهم دی در چه بود تصریح کرد: رمز موفقیت آن اجماع و وفاق همه دلبستگان به نظام وانقلاب از علت ماندگاری این حماسه عظیم بود.

بالاترین مقام اجرائی شهرستان بافق در خصوص دستاوردهای این حماسه هم اظهار داشت: ایجاد ثبات سیاسی و اجتماعی در کشور و ناکام شدن دشمنان از جمله دستاوردهای این حماسه عظیم بود و از همه مهم تر اینکه تجربه ای شد که در هر صحنه و عرصه ای که به مشکل برخوردیم از مردم کمک بگیریم. نقش بسیج در این حماسه عظیم بارز و برجسته بود.

زاده رحمانی در پایان افزود: بازندگان اصلی این حماسه، دشمنان قسم خورده ای هستند که از قبل با نظام وانقلاب مشکل داشته و بعضی فریب خورده های داخلی بودند و برنده اصلی آن هم دوستداران میهن اسلامی و جناح و گروه های داخل نظام با گرایش های مختلف بود.