معاون ناوگان راه آهن کشور در دیدار با معاون فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ معاون ناوگان راه‌آهن به همراه مدیرکارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق با حضور در فرمانداری با معاون فرماندار و رییس شورای اسلامی شهربافق دیدار و گفتگو نمود.

محمد علی طالعی معاون فرماندار بافق در این دیدار خواستار پیگیری جهت ایجاد کارخانجات تعمیرات اساس و حمایت وتقویت شرکت تعاونی توسعه و عمران در واگذاری اموردر حیطه راه آهن به این شرکت شد.

حسن محمدی رییس شورای اسلامی شهر بافق نیز در این دیدار به بیان گزارشی از اقدامات انجام گرفته پیرامون تاسیس و فعالیت شرکت توسعه وعمران بافق پرداخت و گفت: شرکت تعاونی توسعه و عمران بافق که از سال گذشته تاسیس شد تاکنون بیش از 7000 نفر عضو دارد.

معاون ناوگان راه آهن کشوردر این نشست پیرامون راه اندازی کارخانه تعمیرات اساس در بافق گفت: در جلسات مختلف پیرامون این موضوع بحث شده و در حال حاضر تعیمرات اساسی لکوموتیو در کارخانجات بافق در حال انجام است و نیاز به سرمایه گذاری مجدد در این زمینه نمی باشد.

مجتبی تفقدی افزود: با برآورد های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که نیازی نیست که همچنین کارخانه ای در بافق ایجاد شود و در حال حاضر همه نیاز ما را کارخانجات تعمیرات لکوموتیو فعلی پوشش می دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد تقویت شرکت توسعه و عمران بافق گفت: یکی از راهکار های اساسی که میتوان در این حوزه انجام داد خریداری واگن و ورود این شرکت در بحث حمل بار می باشد.