فرماندار بافق تاکید کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ آیین تجلیل از عوامل اجرایی نخستین جشنواره تابستانه بافق با حضور مدیر کل و معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد ، فرماندار بافق و جمعی از مسئولان محلی در سالن همایش اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی این شهرستان برگزار شد..

فرماندار بافق در این مراسم با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های بالای این شهرستان اظهار کرد: بافق از ظرفیت ها و موقعیت های بسیار ارزشمندی در زمینه های مختلف به ویژه در بحث گردشگری برخوردار است.

سید مهدی طلائی مقدم از گردشگری به عنوان یک صنعت نام برد و افزود: بافق جزء اولین شهرستان های استان یزد است که توانسته با همت و تلاش به رشد قابل توجه در صنعت گردشگری دست یابد و توانایی آن را دارد که به قطب گردشگری استان یزد و یکی از سه شهر گردشگری کشور تبدیل شود.

وی ادامه داد: زیر ساخت  و سرمایه گذاری های لازم در این شهر به منظور جذب توریست انجام شده و بافق از سال ۹۶ طعم شیرین اقتصاد گردشگری را خواهد چشید.

وی ضمن تشکر ازهمراهی امام جمعه، مسئولان ادارات و ارگان های شهرستان و همچنین خبرنگاران شهرستان ،گفت: نقش اصحاب رسانه در جشنواره تابستانی بافق کاملا مشهود است و خبرنگاران در معرفی بافق و ظرفیت های آن کمک شایانی را انجام دادند.

فرماندار بافق انتخاب لیلا رنجبر را به عنوان سرپرست جدید نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تبریک گفت و افزود: قطعا با همفکری و همراهی می توان در زمینه صنعت گردشگری بافق قدم های موثری برداشت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در ادامه این مراسم ضمن تشکر از زحمات تمامی مسئولان شهرستان از صنعت گردشگری به عنوان صنعتی لذت بخش یاد کرد.

مهدی شرافت افزود: مردم با شور و نشاط خاصی از این صنعت استقبال می کنند و می بایست با هدف گذاری صحیح و یک برنامه ریزی مدون در راستای استفاده بهینه از این صنعت گام برداشت.

وی با اشاره به تغییر رویکرد دولت تدبیر و امید در صنعت گردشگری خاطر نشان کرد: این تغییر باعث گشایش ارتباطات با دیگر کشورهای دنیا شده است که یکی از دستاوردهای مهم نیز حضور گردشگران خارجی در کشور می باشد.

در پایان این مراسم از عوامل اجرایی و دست اندرکاران جشنواره تابستانه بافق با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد.