مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری یزد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بافق عصر روز چهارشنبه پنجم شهریورماه با حضور طالبی استاندار یزد، نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، عظیمی معاون اقتصادی استانداری، زاده رحمانی مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی، شاه حسینی ،مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری یزد و سرپرست قبلی فرمانداری بافق و جمعی دیگر از مسئولان استان و محلی در سالن همایش های آهنشهر برگزار شد.

شاه حسینی،مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری یزد در این مراسم از حُسن اعتماد طالبی به وی و همکاری همه مسئولان بافق به ویژه امام جمعه شهرستان در طول 4 ماه فعالیت خود به عنوان سرپرست فرمانداری بافق تشکر کرد.

وی بافق را شهرستانی با ویژگی های منحصر به فرد دانست که باید جزء بهترین های استان باشد و اظهار کرد: امیدواریم با حضور طلایی مقدم و شناخت وی از بافق شاهد عمران و آبادانی شهر باشیم تا آنچه حق مردم شهرستان است محقق شود.

شاه حسینی شاه کلید و رمز موفقیت همه شهرستان ها،استان و کشور را وحدت و همدلی عنوان و تاکید کرد: باید از ایجاد هر گونه تفرقه و دوگانگی پرهیز کرد.

وی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از زحمات زاده رحمانی فرماندار قبلی بافق، آرزوی موفقیت، سلامت و عزت برای طلایی مقدم کرد و امیدوار شد با صدق خدمت منشأ خیر و برکت برای شهرستان باشد.

سپس زاده رحمانی مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد و فرماندار قبلی بافق با بیان اینکه اگر در شهرستان بافق کاری به نتیجه رسیده است حاصل خرد جمعی و کار تیمی بوده است، با اشاره به اقدامات انجام گرفته در طول 4 سال فعالیت خود در بافق از همراهی همه مسئولان به ویژه امام جمعه و نماینده مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و افزود:  فرمانداری که امروز برای شهرستان بافق از سوی استاندار مجدد انتخاب شده، دو سر و گردن از سایر شهرستان ها بالاتر است و فرصت خوبی است تا وی توسعه و آبادانی شهرستان را به سر منزل مقصود برساند منبع: آفتاب بافق.