استاندار یزد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق، استاندار یزد در آیین بهره برداری از گاز رسانی به 16 روستای دهستان کوشک در شهرستان بافق با اشاره به بهره برداری از پروژه گاز رسانی به 16 روستای شهرستان بافق با محوریت روستای کوشک، افزود: اتفاقات خوبی را در این منطقه از نظر زیر ساختی شاهد بودیم که نوید آینده ای خوب برای شهرستان بافق و روستاها دارد.

محمدعلی طالبی در ادامه به احداث جاده بافق و مناطق اطراف آن اشاره کرد و توضیح داد: جاده یکی از زیر ساخت های مورد نیاز این منطقه است و با جدیت اقدامات لازم برای ساخت آن آغاز شده است.

وی بیان کرد: یکی از دلایل اصلی احداث جاده و زیرساخت ارتباطی جدید برای بافق، وجود معادن بزرگ و ظرفیت های خوب اقتصادی و اجتماعی این منطقه بود که با همت بخش خصوصی و دولت انجام می شود.

طالبی در ادامه اظهار داشت: بخش خصوصی برای توسعه خود در بافق برنامه دارد و شاهد توسعه خوبی در بافق خواهیم بود و از زمانی که طرح توسعه فولاد آسفوردی را آغاز کردیم طرح های توسعه ای زیادی در معدن کوشک و استخراج سنگ آهن ایجاد شد که در پی آن می توان به توسعه صنعتی و معدنی منطقه کوشک در بافق امید داشت.

استاندار یزد با بیان اینکه نیروگاه بزرگ خورشیدی این منطقه به زودی وارد مدار برق استان می شود، اظهار داشت: زیر ساخت های آب، گاز و برق و پست برقی که در این منطقه قرار دارد همه این موارد به ما یادآوری می کند که باید توسعه روستایی، پایداری جمعیت در روستاها و ایجاد اشتغال را با جدیت دنبال کنیم.

طالبی با اشاره به وجود حمایت خوب دولت برای ایجاد اشتغال روستایی، بر همکاری شوراها و دهیاری ها برای توسعه درون زا در روستاها تاکید کرد و افزود: سرمایه گذاری های کلانی بابت ایجاد این زیر ساخت ها در شرایط فعلی کشور در این 16 روستا انجام شده است و باید به بهترین شکل برای شکوفایی اقتصاد روستا از آن بهره گرفته شود.