فرماندار جدید بافق :

فرماندار جدید بافق : با میل باطنی خدمت در این شهرستان را پذیرفتم و آرزو دارم  با همکاری دوستان در پیشبرد اهداف دولت تدبیر و اعتدال همراه با عقلانیت و در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری اقدامات خوبی در شهرستان انجام دهیم.

سیدمهدی طلایی مقدم ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در در آئین تودیع و معارفه فرمانداران پیشین و جدید بافق، اظهارکرد: توفیق حاصل شد در شهرستان بافق که از دیرباز به دارالشجاعه و قصبه طیبه معروف بوده مشغول به کار شوم و با افتخار این سمت را پذیرفتم.

فرماندار جدید ادامه داد: با میل باطنی  و علاقه کار و خدمت در این شهرستان را پذیرفتم و آرزو دارم  با همکاری دوستان در پیشبرد اهداف دولت تدبیر و اعتدال همراه با عقلانیت و در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری بتوانیم اقدامات خوبی در شهرستان انجام دهیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره چشم انداز و برنامه در کارها، عنوان کرد: عمدتا سعی دارم کارها در چارچوب و برنامه و بر اساس چشم انداز پیش برود.

طلایی مقدم ادامه داد: خوشبختانه در سنوات قبل سند چشم انداز شهرستان در زمان فرماندارپیشین تدوین شده  و انتظار داریم ادارت مطالعه و در دستورکار قراردهند.

فرماندار جدید بافق با اشاره به نقاط ضعف و قوت شهرستان، گفت: امیدواریم با وحدت، همراهی و همدلی همه عزیزان بتوانیم مسیر توسعه را که منطبق با قانون توسعه برنامه پنجم به آن چیزی که مشاوردر برنامه  و در کمیته برنامه ریزی شهرستان و استان تصویب شده برسیم.