سرپرست فرمانداری بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ شاه حسینی سرپرست فرمانداری بافق در جلسه ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت شهرستان بافق سفید است،تصریح کرد: مردم نگران نباشند اما الزاماتی امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در بافق به تصویب رسید و براساس آن استفاده از ماسک در تمام ادارات و اماکن عمومی الزامی است.

وی با اشاره به تشکیل تیم بازرسی برای بازدید از اماکن عمومی،اصناف و ادارات ،افزود: با افراد متخلفی که سلامت مردم رابه خطر بیاندازند برخورد جدی خواهیم کرد و حتی به محاکم قضایی معرفی خواهند شد.

شاه حسینی با بیان برخی محدودیت های جدید کرونایی در بافق،گفت: حضور در آرامستان ها،برگزاری مراسم های ختم و عروسی در تالارها، باشگاه های ورزشی، برگزاری جلسات حتی در ادارات و همایش های بیش از 20 نفر از امروز ممنوع شد.

وی ادامه داد: با توجه به نگرانی ها و مشکلاتی که در بحث پارک ها،بوستان ها،حضور در میدان ها و تمرینات ورزشی وجود داشت،تصمیماتی اتخاذ شد.

سرپرست فرمانداری بافق با اشاره به اینکه گشت مشترکی بین فرمانداری،دادستانی و مرکز بهداشت از امروز فعال و بازدیدها صورت خواهد گرفت،اظهار داشت: شهریتان بافق در پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا جزء بهترین های استان بوده و امیدواریم همچنان بهترین بماند.خبر: ن.رادمنش.