به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی بافق؛ همزمان با سفر نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی نشست بررسی مسائل و مشکلات دهستان های مبارکه و کوشک با حضور نماینده مجلس، بخشدار مرکزی، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای دهستان کوشک و مبارکه و تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان در محل روستای باقرآباد برگزار شد.

در ابتدای این نشست بخشدار مرکزی بافق با اشاره به مجموعه فعالیت و اقدامات صورت گرفته در بخش مرکزی بافق از جمله گازرسانی به روستاهای باقرآباد و صادق آباد و سایر روستاهای در حریم شهر هم چنین روستاهای دهستان کوشک، زیرسازی و آسفالت معابر روستایی، مشکلات آب شرب و تامین آن، مسئله گردشگری و بوم گردی در روستاهای هدف گردشگری و اجرای پروژه های عمرانی و  مطرح شد.

در ادامه دهیاران و روسای شوراهای حاضر در جلسه به بیان مسائل و مشکلات مربوط به روستای خود پرداختند.

سپس مسئولین ادارات ذی ربط از جمله آب و فاضلاب روستایی، جهاد کشاورزی، گاز ، بنیاد مسکن توضیحات و راهکارهایی را در خصوص حل مشکلات مطرح شده بیان نمودند .

در پایان صباغیان نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ضمن خوش آمدگویی و تشکر از بخشدار مرکزی، مسئولین ادارات و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی در خصوص موارد مطرح شده سخنانی را بیان و قول مساعد داد تا در صورت نیاز به پیگیری وی همکاری و مساعدت لازم را انجام دهد.