به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امامزاده عبدالله(ع) مراسم جشني با حضور امام جمعه ، سرپرست فرمانداري ، مسئولان و مردم ولايي بافق در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد.

امام جمعه بافق با اشاره به پیرامون وجود گهربار حضرت امامزاده عبدالله(ع) به عنوان یک نعمت در شهرستان یاد کرد و گفت: امروز شهر ما از وجود نارنین پسر موسی ابن جعفر بهره می برد و یک نعمت الهی نصیب شهر بافق شده است.

حجت الاسلام سلیمانی ضمن تبریک میلاد باسعادت ختم المرسلین محمد ابن عبدالله (ص) و آغاز هفته وحدت یادآور شد: امروزه کشورهای مسلمان نیاز به وحدت و همدلی دارند و هفته وحدت یادآور همبستگی کشورهای مسلمان است.

وی در ادامه گفت: طبق آیه قرآن باید همگی به ریسمان الهی چنگ انداخته و متفرق نشویم که از تفرقه و نفاق دشمن به اهداف شوم و ضاله خود خواهد رسید.

امام جمعه بافق در پایان گفت: همه باید اخلاق نبی مکرم اسلام را بویژه در بحث خانواده سرلوحه کارخود قراردهیم.

سرپرست فرمانداري بافق نيز ضمن تبريك هفته وحدت و ولادت امامزاده عبدالله(ع) با اشاره به اينكه وحدت و همدلي رمز موفقيت در تمام عرصه هاي زندگي مي باشد، گفت: يكي از دلايل پيروزي انقلاب اسلامي وحدت ميان مردم و مسئولان نظام است.

محمد زاده رحماني در ادامه ضمن دعوت از حاضرين براي قرائت كتاب "مفاتيح الحيات" گفت: نگارش اين كتاب با ساير كتابها متفاوت مي باشد به طوريكه اکثر مسائل مطرح در این کتاب به نوعی نگاه تمدنی اسلام را روشن می‌سازد.

گفتني است اين مراسم به مدت دو شب ديگر بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده عبدالله بافق برگزار خواهد.