به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ جلسات آموزشی اعضاء شعب اخذ رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در اين دوره آموزشي ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، آموزش را به عنوان رکن اساسی برگزاری انتخابات معرفي كرد و گفت : در این دوره به این امر به صورت ویژه پرداخته شده است تا تمامی مجریان و دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات با شرکت در دوره آموزشی بتوانند در مسیر برگزاری انتخابات قانونمند و دقیق سهیم باشند.

سيد مهدي طلايي مقدم؛ کلیه قوانین و مقرارت، بایدها و نبایدهایی که باید اعضاي شعب و نمایندگان فرماندار در نظر بگیرند را مورد تاكيد قرار داد و خاطر نشان كرد:عدم جانبداری از کاندیدای خاص، امانت داری و رعایت حق الناس بايد در تمام شرايط لحاظ شود.

وی خاطرنشان کرد: در اين دوره آموزشی که برای مجریان انتخابات برگزار می شود کلیه قوانین بصورت دقیق ارائه خواهد شد تا در روز اخذ رأی بدون کمترین مشکل و شائبه ای روند انتخابات اجرا شود.

گفتنی است دو دوره آموزشی ویژه اعضای شعب اخذ رای در شهرستان بافق برگزار شد که در این دوره نحوه پلمپ صندوق اخذ رای و رعایت برخی نکات و قوانین روز اخذ رای برای اعضا بیان شد.