به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان بافق با حضور امام جمعه ، فرماندار ، مسئولان ، خانواده معظم شاهد و جمعی از نیروهای نظامی ، انتظامی و بسیجیان به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس و فتح خرمشهر در محل كارخانجات تعميرات لكوموتيو اين شهرستان برگزار شد.

سردار اکبر توکلی ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس، رمز پیروزی رزمندگان در این عملیات را وحدت و پشتکار عنوان کرد و گفت: همت و شجاعت بسیجیان و رزمندگان بافقی در دوران دفاع مقدس زبانزد جبهه ها بود.

توکلی فتح خرمشهر را اوج قدرت نیروی نظامی جمهوری اسلامی ایران در برابر ابرقدرتهای جهان خواند و یادآور شد: فتح خرمشهر، آزاد سازی یک شهر نبود، شکست طرح نظامی دشمن بود.

وی با اشاره به رویداد بزرگ سیاسی کشور در روزهای آینده گفت: همانطور که با رمز یا حسین به دل دشمن می زدیم و خط می شکستیم در زمان حال باید با بانگ یا حسین و یا زهرا با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کنیم و دسیسه های دشمن را نابود کنیم.

سردار توکلی افزود: مشکلات اقتصادی، برخی سخنرانی ها و نقشه های پلید دشمن نباید از شور انتخاباتی مردم کم کند، حضور حداکثری باعث تقویت پایه های این نظام می شود.

گفتنی است، ادای احترام به مقام شامخ شهداء و بازدید از نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان مستقر در میدان صبحگاه، اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی و اجرای سرود از ديگر برنامه های این آیین بود.