به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ همزمان با پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره)، همایش اقتدار بسیج با حضور سردار فتوحی فرمانده اسبق سپاه الغدیر یزد، امام جمعه و فرماندار بافق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، بخشدار مرکزی و جمعی دیگر از مسئولین ادارات، نهاد ها و بسیجیان و مردم ولایتمدار بافق در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) این شهرستان برگزار شد.

 در ابتدای این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق ضمن خیر مقدم با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت :دستاوردهای کشور در تمام عرصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی حاصل تفکر ارزشمند بسیج است.

سرهنگ اکبر صادقی با اشاره به حضور پررنگ بسیج در عرصه های مختلف، افزود: امروز امواج خروشان انقلاب اسلامی و تفکر ناب بسیجی در همه جای دنیا، به عنوان یک موج زنده رو به جلو حرکت و افتخار آفرینی میکند و تحقق این امر سبب خشم استبکار جهانی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، بافق را متشکل از آحاد مختلف مردم دانست که با ولایت پذیری و روحیه ای خستگی ناپذیر همیشه در همه صحنه های انقلاب اسلامی جان خود را کف دست قرار می دهد و با اقتدار در وسط میدان می ایستند/ منبع: آفتاب بافق.