به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح روز سه شنبه 14 آبان ماه یادواره 67 شهید دانش آموز شهرستان بافق با حضورامام جمعه و فرماندار، بخشدار مرکزی، فرماندهان بسیج ، مدیر و معاونین آموزش و پرورش به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دبیرستان ادب آهنشهر برگزار شد .

قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش در ابتدای این مراسم با قرائت آیه " ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله بل احیاء عند ربهم یرزقون "  بیان نمود : شهدا زنده اند و نظاره گر ما هستند و در کنار ما حضور دارند و ما باید از آنان در جهت هویت بخشی و تعالی شخصیتی خود الگو بگیریم .

سرهنگ صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیز گفت : همگان مدیون رشادت های این شهدا هستیم و راهکار توسعه و تعالی کشور، الگو گیری از راه این شهدا می باشد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی، امام جمعه بافق نیز با تاکید براینکه شهرستان بافق در احیاء فرهنگ ایثار و شهادت پیشتاز بوده بیان کرد:  شما دانش آموزان با تحصیل و رشد علمی و پایبندی به ایمان و آرمان های انقلاب و دفاع مقدس و رهروی خون شهدا می توانید به تعالی برسید و کشور ایران را بیش از گذشته مقتدر نمایید.

قابل ذکر است  که اجرای گروه سرود، قرائت دکلمه و سخنرانی حجت الاسلام هاشمی از دیگر برنامه های یادواره شهدا دانش آموز شهرستان بافق بود .