سرپرست فرمانداری بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ مراسم یادواره شهدای شهرستان بافق به مناسبت هفته دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه سوم مهرماه،  با حضور سردار آخوندی جانشین سابق معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیرو‌های مسلح، حجت الاسلام فرشاد استاد حوزه و سخنران آستان قدس رضوی، سرپرست فرمانداری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، مسئولان محلی شهرستان، خانواده معظم شهدا، مسئولان نظامی و انتظامی، روحانیون، بسیجیان و مردم شهید پرور بافق در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد.

سرپرست فرمانداری بافق در این مراسم با درود به ارواح طیبه شهدا و امام راحل (ره) و آرزوی توفیق و سلامتی برای مقام معظم رهبری (مد ظلة العالی ) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و خیر مقدم به میهمانان این محفل معنوی،امیدوار شد: همه قدر این امنیت که به برکت خون شهدا بدست آمده را بدانیم.

سید مهدی طلائی مقدم مرگ را حقیقتی انکار ناپذیر برای همه انسان ها دانست و گفت: بزرگترین اثری که شهدا در زندگی کنونی ما گذاشته اند همین امنیت است. اگر ایثارگری و از خودگذشتی شهدا نبود اکنون معلوم نبود کشور در چه وضعیتی قرار داشت. جوانان این سرزمین جان خود را در راه خدا و دفاع از اسلام و کشور کف دست گذاشتند و به میدان جنگ رفتند، اگر چه طول زندگی آنان کوتاه بود اما عرض زندگی و اثرگذاری آن بسیار زیاد بود.

وی با اشاره به نقش پدران شهید به ویژه مادران آنان که در دامان خود فرزندانی صالح تربیت و تقدیم انقلاب و جامعه کردند،تصریح کرد: باید از خانواده های شهدا قدردانی کرد. ما مدیون خون شهیدان هستیم و باید با برگزاری چنین مراسماتی یاد و خاطره آنان را گرامی بداریم تا گوشه ای از زحمات آنان را جبران کنیم.

بالاترین مقام اجرایی در شهرستان با بیان اینکه برخی افراد از دلسوزی و ندانسته یا دشمنانی که از عناد سعی دارند نسل چهارم را با کلمه جنگ به جای دفاع مقدس آشنا کنند، اظهار داشت: ما در 8 سال جنگ دفاع جانانه از خاک و ناموس و مرز و بوم کردیم. همه ما به ویژه رزمندگان در مقابل نسل امروز موظف هستیم تا دفاع مقدس را تببین و به نسل سوم و چهارم منتقل کنیم و نگذاریم دشمن با حربه های مختلف به کلمه دفاع مقدس که جزء نوامیس ما در کشور شده است، چنگ بزند.

سرپرست فرمانداری بافق ادامه داد: موضوعات مختلفی در کشور است که همه گروههای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مانند روز قدس، نابودی اسرائیل،جنگ تحمیلی به آن وفاق داریم.

وی رمز پیروزی کشور را پشتیبانی از ولایت فقیه دانست و افزود: بیعت همیشگی با مقام معظم رهبری باعث می شود تا در سایه ایشان آسیبی به کشور نرسد.

طلائی مقدم در پایان سخنان خود از ناحیه مقاومت بسیج بافق، خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس اخبار هفته دفاع  مقدس،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،هیئت امنا امامزاده عبدالله (ع)،شرکت سنگ آهن مرکزی و دیگر ادارات که در برگزاری این یادواره تلاش نمودند، تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است در این مراسم گروه عاشقان امام به اجری سرود پرداخت و جواد فتوحی در رثای شهدا و سید الشهدا (ع) مدیحه سرایی کرد. منبع: آفتاب بافق/